wojt5

Member
  • Content count

    130
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Neutral

About wojt5

  • Rank
    PMC operator
  1. Szybkie pytania szybkie odpowiedzi

    Co około 3 mc, zawsze jak wchodzi duży patch. Ostatni nie pamietam kiedy był, chyba poczatek grudnia.
  2. Szybkie pytania szybkie odpowiedzi

    Nie mozna.
  3. Zdjęcia części nadchodzących modyfikacji

    Cos czuje ze jak wprowadza granatniki i beda one na porzadku dziennych przez 1 reset, bo przeciez trzeba bedzie je przetestowac - bede musial sobie zrobic przerwe od eft ;/
  4. Bieda Rajdy

    Bieganie z siekiera dla zabawy zeby kogos ubic i wyjsc full jest super, cala reszta to czyste lamerstwo. Uwazam ze to wina kontenerow. Powinny zachowywac tylko te itemy, ktore wlozymy tam ze stasha, nie te ktore znajdziemy. Najlatwiem wlasnie na factorce. Nie chodzi o to zeby pierwszego ubic gracza, wystarczy durnego scavva i juz mamy jakas bron.
  5. Szybkie pytania szybkie odpowiedzi

    Wlasnie na factorce najczesciej jest 5 hatchlingow.
  6. Szybkie pytania szybkie odpowiedzi

    Jest taki klan Szwadron Cieni, tam napewno znajdziesz ludzi do gry. A tak w ogole to EFT jest troche inne niz DayZ, bycie samotnym lowca moze byc bardzo fajne i satysfakcjonujące. Moze byc ciezko, napewno 2x tyle ramu bardzo by pomoglo. Standard wystarczy, jedyne co to bedziesz miec mniejszy stash (taki bank na przechowywanie itemow). W kazdej chwili mozesz jednak upnac wersje, placac roznice.
  7. Szybkie pytania szybkie odpowiedzi

    Bez sensu, to po co ja kampilem te m955
  8. Szybkie pytania szybkie odpowiedzi

    Czy auto run jest banowalny?
  9. Szybkie pytania szybkie odpowiedzi

    Gdzie znajde Pilgrim BP ? Bo traderow mam na maxa i zaden go nie ma w ofercie ;/
  10. Szybkie pytania szybkie odpowiedzi

    Jak zmienic poziom przyblizenia w scopie ? Ktore Scopy to posiadaja?
  11. Szybkie pytania szybkie odpowiedzi

    Mam ops core, mam noktowizor - nie moge zamontowac. Brakuje mi jakiegos "łącznika"? https://postimg.org/image/64ogfdppn/ W którym miejscu ten opis?
  12. Szybkie pytania szybkie odpowiedzi

    Dzieki, ale nie ma najnowszej snajperki
  13. Szybkie pytania szybkie odpowiedzi

    Hej, Poszukuje jakiegos w miare aktualnego guida nt. modyfikacji broni. Jest cos? https://postimg.org/image/58ndm7t8b/ Jak zamontowac te 2 scopy?
  14. Szybkie pytania szybkie odpowiedzi

    Sprobuj od poczatku caly proces zrobic.
  15. Szybkie pytania szybkie odpowiedzi

    Jakis konkretny przelicznik ? 2. Jak dziala teraz NVG, mozna to jakos z helmetem polaczyc?