Jump to content
icelaptop

New Emissary for Austria

Recommended Posts

icelaptop

Hello, my friend. Stay awhile and listen… remember that quote? 😉

My name is Martin alias icelaptop (or just call me “ice”). I'm from Austria, 30 years old and since almost two years (I guess) Escape from Tarkov dominates my free time. On the job, I’m manager at two companies, a B2B fashion business and a renting company. In my spare time I stream on my twitch channel and help building up our Austrian Entertainment community for Austrian Streamers. On top of that I’m now honored to be a part of the emissary team!

Due to my work, traveling is a big part of my life and therefore I’m always on the road or catching a flight, but it is always necessary to be “online”, available for customers, answering calls, writing e-mails and so on. That’s the reason why you can reach me almost anytime and anywhere. When I’m at home I take care of my live-in girlfriend, my sweet long-sleeper cat “Blacky” or I put together a new freaking expansive high-end computer build.

As emissary from Austria I will mainly focus on German translations and giving information to my Austrian community concerning ‘Tarkov News’ (holy crap, this would be an awesome title for a newspaper). I’m currently working with many different countries, based on our b2b business, hence I speak English fluently. Besides I learned French, Croatian and Latin during my travels and studies (don’t expect too much :-P).

If you have any questions about Escape from Tarkov, streaming on twitch, using OBS or me, don’t hesitate to contact me!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo, mein Freund. Bleibt und hört mir ein wenig zu… erinnerst du dich an dieses Zitat? 😉

Mein Name ist Martin alias icelaptop (oder nenn mich einfach „ice“). Ich bin aus Österreich, 30 Jahre alt und seit ungefähr zwei Jahren (schätze ich) beherrscht Escape From Tarkov meine Freizeit. Während der Arbeit bin ich Geschäftsführer zweier Firmen, eines B2B Kleidungsunternehmens und einer Vermietungsfirma. In meiner Freizeit streame ich auf Twitch und helfe beim Aufbau unserer Austrian Entertainment Community für österreichische Streamer. Darüber hinaus fühle ich mich geehrt nun Teil des Emissären Teams zu sein!

Aufgrund meiner Arbeit reise ich den Großteil meines Lebens und bin viel auf der Straße unterwegs oder schnappe gerade den nächsten Flug, doch gerade dann ist es wichtig stets online zu sein, verfügbar für seine Kunden, Anrufe beantworten oder E-Mails zu schreiben. Das ist der Grund weshalb ihr mich beinahe jederzeit und überall erreicht. Zuhause genieße ich die Zeit mit meiner Lebensgefährtin und meiner süßen Langschläfer-Katze „Blacky“ oder ich baue ein neues, unglaublich teures, high-end Computer Setup zusammen.

Als österreichischer Emissär konzentriere ich mich hauptsächlich auf deutsche Übersetzungen und das Teilen von Tarkov Informationen mit meiner österreichischen Community. Derzeit arbeite ich mit vielen unterschiedlichen Ländern, basierend auf meiner Arbeit im B2B Geschäft, daher traue ich mich zu behaupten fließend Englisch zu sprechen. Zudem lernte ich während meiner Reise und meines Studiums weitere Sprachen wie Französisch, Kroatisch und Latein (erwartet aber nicht zu viel :-P).

Solltest du Fragen zu Escape from Tarkov, streamen auf Twitch, dem Programm OBS oder mir haben, zögere nicht mich zu kontaktieren!

• Like 1

The-Kraken_ZA

Welcome!

Natalino

Welcome to the emissary team!

• Create New...
b38e7c858218a416ef714554dce933a2