Jump to content
Sign in to follow this  
K0lumbo

Cheater

Recommended Posts

K0lumbo

Mám hru pár dní , nejsem nováček v FPS , celkem to jde s 3,0 kd , dostal jsem velké školení od kamarádů co to nějaký pátek hrají .

Troufám si říci že jsem potkal minimum cheatrů a když tak to byl ultra cheater a samozřejmě na LABS... 

Dnes jsme byli ve 3 s klukama jdeme LAB, jsme kolem restaurace  , každý má jeden roh. Bez jakéhokoliv zvuku dostane jeden a říká cheater, vzápětí dostává hlavu druhý (který se snaží utéct a dostane hlavu oči ikdyž je otočen opačným směrem od střelby , já jen sleduju jak padne a čumím kryju mrtvolu že ho půjde lootnout , během sec je mrtvola oholená o vše a nikde nikdo , co to jako je za blbost , borec neměl zvuky, měl AIM bota a ještě nějaký fast loot . samozřejmě jsem dostal o pár sec později od stejného hráče jménem:  AKATNT

Tohle tak znechutí hru že mám sto chutí se na to vysrat .... celý den děláš full gear že jdeme laby a pak tě zabije takový zmrd , a nikde možnost report nebo možnost sledovat a udělat video z jeho pohledu ,.. video z našeho pohledu by velice nic nedokázalo až na ten fast loot mrtvolu .... tahle hra je HC a chápu že jsi na jedničku down , ale toto je fakt unreal opravdu mě nebaví celý den chodit customy a woody a factorku a pak to zahodit během par sec v boji s cheatrem kdyby to byl normální fight tak lítají granáty a střílí se od něj nebyla slyšet ani střelba , chůze , nic asi i neviditelný bo jak si vysvětlit vyloocenýho kámoše přímo před očima na open spacu.. 

Co dělat ? já a mnoho jiných nemáme počítače abychom nahrávali videa , nahrávání videa a hraní u toho sežere strašně moc výkonu a jsem rád že jedu na 60fps jakž takž,.. 

Prosím přidejte možnost reportu a kontrolu z venčí , jinak tohle odradí mnoho lidí ... 

PugMonk