Jump to content

[AUG] Vad händer? Lägesrapport från utvecklarna.

tobiassolem

Recommended Posts

tobiassolem

Snabb lägesrapport över vad som händer i studion.

• Nästan alla arbetar fortfarande hemifrån och det går bra.
  • Aktiv utveckling sker på version 12.8 (denna patch kommer att innehålla en stor mängd nytt innehåll och flera nya funktioner - en av dessa är den handhållna kompassen (handledskompass kommer senare), dessutom många riktigt bra livskvalitetsförbättringar, buggfixar och så vidare). Inte så lång väntetid kvar!
  • Samtidigt genomförs den årliga Unityutvecklargranskningen - som innebär optimering av spelet, med förbättringar av nätverk med mera tillsammans med Unity-motorns utvecklare.
  • 90% av våra level-designers och environment-artists jobbar på Streets of Tarkov, men vi tänker släppa en expansion av en gammal karta före första Streets of Tarkov-iterationen (ni får gissa vilken)
  • Vi slåss mot de ovälkomna. Vi har gjort några riktigt bra saker som efterssatt 99.9% av fusken. Kriget fortsätter - rapportera misstänkta spelare efter matchen (det hjälper verkligen!)
  • Påbörjat arbetet med konfigurerbara riggar - detta blir en enorm ny funktion, en av mina favoriter (som dock inte kommer med 12.8)
  • Och flera saker

• Like 1
baconpenguin

oooh låter bra imo är också mycket intresserad av konfigurerbara riggarna det ser jag verkligen fram emot!
Sen så hoppas jag att Vectorn kommer snart är så sugen på att pröva slänga iväg lite Bulor med den :D

• Like 1