Jump to content

Patchnotes för uppdatering 0.12.8.9569

Recommended Posts

Escapers!

I dagens uppdatering kommer vi justera flertal saker samt fixa några buggar och problem. Om du råkar ut för några buggar eller problem, var snäll att rapportera det genom att klicka på  "report bug" i våran launcher. Tack!

Lagt till:

• Paketet från ammunitionspaket förstörs automatiskt efter uppackning
  • Ljudet av ryggsäck "quick drop" reducerat med 30%

Ändrat:

• Anpassade inställningar för varje HUD element. Inställning att visa hälsan på gamla och nya stilen

Fixat:

• Vapen förinställningar
  • vapenmodifikationer på förinställda vapen återställde efter inträde på loppmarknaden
  • Färgindikering för parametrar vid jämförelse av aktuell och vald modifiering. Nu visar den blå färgen alltid en förändring till det bättre och rött till det sämre
  • När du byter till förinställningen via snabbmenyn, valdes inte det angivna vapnet som grund

Hideout:

• Efter att ha lämnat skjutbanan med ESC-knappen kunde spelaren inte komma in i den igen
  • Timern för Bitcoin produktion återställdes då man plockade upp mynt innan alla 3 bitcoins var klara
  • Patroner som kasserades under operationer med kammaren förblev på golvet i skjutbanan efter man hade lämnat

Annat:

• Animering och ljudet av ryggsäckens "quick drop" brukade spela två gånger
  • "Vitality" skickligheten minskade inte risken för blödning
  • Knappen "Bjud in till grupp" var den andra i lobbyns snabbmeny
  • På Reserve platsen, så lät sirenen inte alltid när spaken aktiverades
  • Förstörda lemmar kunde inte penetreras av kulor
  • Spelaren skulle inte lägga kompassen bort i vissa situationer
  • Andra buggfixar
  • Olika buggfixar på platser
Edited by 02_
Korrektion på en del punkter, stort tack till Majlo för hjälpen.
  • Like 1

1 hour ago, Majlo said:

Hur översätter du dessa patch notes? Vissa ordval är lite udda.

Tyckte desamma, första gången jag gjort detta så jag får be om ursäkt. 
om du orkar, skulle du kunna påpeka det som tycks vara udda. Så gör jag mitt bästa för att ändra och bättra det. 

Tack för hjälpen! 

1 hour ago, 02_ said:

om du orkar, skulle du kunna påpeka det som tycks vara udda. Så gör jag mitt bästa för att ändra och bättra det. 

skulle inte lägga kompassen bort i vissa situationer -> lade inte undan kompassen i vissa situationer

Förmörkade lemmar kunde inte penetreras av kulor -> Förstörda lemmar kunde inte penetreras av kulor

Framstegen för Bitcoin produktionen återställdes när du plockade upp mynt som var klara -> Timern för Bitcoin produktion återställdes då man plockade upp mynt innan alla 3 bitcoins var klara

Vapen föreställningar -> Vapen förinställningar

Paketet från ammunitionslådan förstörs automatiskt efter uppackning -> Paketet från ammunitionspaket förstörs automatiskt efter uppackning

Det är ett par andra jag tycker är lite udda, man jag kan inte komma på något bättre själv. :P

• Thanks 1
17 minutes ago, Majlo said:

skulle inte lägga kompassen bort i vissa situationer -> lade inte undan kompassen i vissa situationer

Förmörkade lemmar kunde inte penetreras av kulor -> Förstörda lemmar kunde inte penetreras av kulor

Framstegen för Bitcoin produktionen återställdes när du plockade upp mynt som var klara -> Timern för Bitcoin produktion återställdes då man plockade upp mynt innan alla 3 bitcoins var klara

Vapen föreställningar -> Vapen förinställningar

Paketet från ammunitionslådan förstörs automatiskt efter uppackning -> Paketet från ammunitionspaket förstörs automatiskt efter uppackning

Det är ett par andra jag tycker är lite udda, man jag kan inte komma på något bättre själv. :P

Tack så mycket för hjälpen! det uppskattas verkligen.