Jump to content

Norge - Noen nordmenn her?

shickabang

Recommended Posts

Jeg legger merke til at Sverige og Danmark er godt representert her inne, lurer på hvor mange nordmenn som lusker rundt i Tarkov?

Hvis noen trenger en ekstra mann til et raid en gang, add gjerne meg: CranialTrauma

Dette er min tredje wipe, og jeg er pr.d.d. level 39.

• 5 weeks later...
  • 1 month later...
moddatwist

Add meg om noen er interessert i duo's. Moddatwist  30år fra stavanger. Dette er min wipe nr 2 er så langt lvl 21

• 1 month later...
V4NILL4GORILL4

Er folk fortsatt aktive?

Merker solo begynner å bli tørt. Er også en del missions som hadde vært lettere om man ikke er solo. Når man spiller solo får man en del uvaner, som man ikke lærer stort av fordi man speller aleine. Derfor vært interessant å få med meg flere. Spiller ofte, noen ganger sammen med ett par karer. Men de er mer av og på, så det blir lite kontinuitet rundt det vi driver med.

Lvl 43 atm, wipe nr3  

Sjokolett
On 1/17/2021 at 12:12 AM, moddatwist said:

Add meg om noen er interessert i duo's. Moddatwist  30år fra stavanger. Dette er min wipe nr 2 er så langt lvl 21

fra Sandnes, 24år dette e mitt wipe nr2 sjøl :) add meg vist du e keen på noge mid-tier gameplay 

currently lvl: 36

name: Horagalles