Jump to content

Hoe voorkom je cheaters/hackers, en zijn ze wel te ontkomen? en meer over het ''Report'' systeem.

Recommended Posts

Beste, Escapers!

Zoals jullie weten heeft Escape From Tarkov een groot probleem met hackers/cheaters, er kwam er een Q-A op Twitter met deze post:

bsggg.png.8e3e0ea9c69e1c24c9aeea7d752bc105.png

Dat er meer dan 30,000 Hackers/Cheaters zijn gebanned in Jan 6, 2021. na mijn schattingen denk ik dat er nu al meer dan 45,000 zijn gebanned realistisch gezien en nu is het Feb 2, 2021.

Wat ik nu zelf ga zeggen is mijn persoonlijke ervaring met Hackers/Cheaters, het is moeilijk om ze te ontkomen ookal vecht de anti-cheat voor BSG Escape From Tarkov zeer hard om ze te pakken en bannen, meestal als ik een hacker tegen kom probeer ik mijn servers te veranderen om zowat eigenlijk te experimenteren om te zien of ik ze vaker or minder tegen kom, meestal als ik MEER servers aan heb staan heb ik meestal 1-5 hackers per dag, maar als ik maar 3 servers selecteer heb ik bijna GEEN hackers bijna nooit, dus pik je servers en experimenteer veel en ik heb een mooie plaatje van @Vaeriah waarop hijzelf ook met mooie woorden vertaalde ''Cheaters worden dagelijks verbannen'' aldus dat is waar!bann.png.bdf45074a061290b15bb11abd69174f4.png

Nou mocht je willen weten hoe je het beste hackers kunt vermijden is om door met servers te switchen met name mijn eigen mening.

• Q: Hoe verander je servers?
  • A: je klikt op de gear icon oftoewel de bout icoontje, en daarop kun je meerdere servers selecteren.

bsggg555.thumb.png.cc47049352f3be490754d768440d3cd4.png

Nu over het reporting/rapporteren van de spelers die jij verdenkt op ''Hacking/Cheating'' kun je altijd ingame rapporteren en heb ik een visuele beeld ervan hoe:

• Q: Hoe rapporteer ik een ''Hacker/Cheater, Offensieve naam of Cheat abuse''
  • A: dat kan je door het oranje/rode waarschuwingsknopje op te klikken en vervolgens de reden aantikken.

gif.gif.5acdcc5030d111237f611c1c3e766008.gif

En mocht je deze ''End raid'' screen voorbij zijn kun je altijd nog je BSG Launcher gebruiken, met als volgt dit:

• Q: Hoe rapporteer ik iemand als ik de ingame end raid screen ben overgeslagen? 
  • A: Natuurlijk kun je altijd de BSG Launcher gebruiken en via daar iemand rapporteren met bewijs.

gif22.gif.6242cc4cd66e368874fea50ef19faf60.gif

Natuurlijk kan BSG nooit alle hackers stoppen in één dag, maar dagelijks worden er hackers/cheaters gebanned, ook mensen met ''texture'' cheats worden ook gepakt, dus alsjeblieft mocht je een hacker tegen komen met JULLIE hulp, dus mensen nogmaals dit geld ook voor de hackers die undetected cheats gebruiken door ze te rapporteren kunnen ze worden gepakt en gebanned worden geef de hoop niet op, ik ben zelf ook een miljoen keer gekilled door een hacker het kan gebeuren maar mensen geef je moed niet op.

EFT Official Discord Community: https://discord.gg/escapefromtarkovofficial

Met vriendelijke groeten,

KappaKaaNo_TTV.

pomponcat.png.99355bc74e28000a1c81f5c2021aac9e.png

Edited by Kaano