Loneviking 1 Posted December 27, 2017 (edited) Är ytterligare en Svensk här. Ni får gärna adda mig om ni vill. För även om jag är en Loneviking så vore det nice med lite sällskap då och då Är en oldtimer på 41 år som bor i Oslo MVH Figge Edited December 27, 2017 by Loneviking Quote Share this post Link to post Share on other sites
MrTubbe 7 Posted January 4, 2018 En skåning på 43 år här. Köpte det precis (i.e. n00b) och lirar gärna vid tillfälle. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ImAPeoples 10 Posted January 4, 2018 44 år här, strax söder om Älmhult. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ImAPeoples 10 Posted January 4, 2018 Jag får passa på att tipsa om den svenska EFT sidan på Facebook. Det börjar röra på sig där nu. Var 8 medlemmar när jag gick med och nu är vi på väg mot 60st. https://www.facebook.com/groups/161646231080853/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Loneviking 1 Posted January 6, 2018 On 4.1.2018 at 7:15 PM, ImAPeoples said: Jag får passa på att tipsa om den svenska EFT sidan på Facebook. Det börjar röra på sig där nu. Var 8 medlemmar när jag gick med och nu är vi på väg mot 60st. https://www.facebook.com/groups/161646231080853/ Tack för tipset! Gick in och ansökte nu om medlemskap 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
K1ssPojken 0 Posted January 8, 2018 Svensk här söker "combat polare" att ut å Jaga med. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bautasten 0 Posted January 9, 2018 En till oldtimer på 41 här, adda gära Quote Share this post Link to post Share on other sites
equiitox 0 Posted January 9, 2018 Svensk här, 26 år skjutglad kille Jag skulle gärna vilja lira ihop med ett trevligt gäng om det nu finns nåt gäng som är villig att släpa med mig.. jag är inte direkt nybörjare i spelet så ni behöver inte oroa er för att behöva bära mig haha! Har teamspeak & discord om så önskas! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joystig 0 Posted January 17, 2018 norsk 28 åring som gjerne skulle hatt en gruppe kunne spille med joystig på EFT add meg om skulle ønskes Quote Share this post Link to post Share on other sites
AdvancedSanta 0 Posted January 17, 2018 Tjena alla är 24+ som vill spela med någon eller några har Discord och teamspeak. Advanced-Santa på Discord om någon vill spela Quote Share this post Link to post Share on other sites
deadlinq 0 Posted January 21, 2018 35-årig värmlänning bosatt i Göteborg. Har spelat i några månader. Är hyfsad på spelet, men ingen try-hard, vill ha det lite mer chill. Spelar gärna med andra gubbar! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kokokeeviin 0 Posted January 25, 2018 Tja jag är ny på spelet och har snurrat till det ordentligt kan man säga. Skulle behöva nån och spela med så jag förstår lite mer. Lyckas inte hitta mapen hos therapist heller. Keeviin#2949 på discord om nån är sugen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Specimen00X 0 Posted January 30, 2018 Tjena, köpte spelet idag, så är ny men ifall nån har lust att team up nån gång så adda mig på steamhttps://steamcommunity.com/profiles/76561198383704394/ Har discord och erfarenhet utav the days when DayZ was great Quote Share this post Link to post Share on other sites
slipstream 2 Posted February 2, 2018 Tja! 31 år, bor i Linköping. Mkt roligare att spela ihop med någon. Spelar varje kväll, let me know! Hejhej! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pellefantman12 0 Posted February 4, 2018 EFT Sverige Discord https://discord.gg/cDSYju8 Tog en snabb titt igenom tråden men såg ingen länk(Kanske för att jag är yrvaken) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Melissa1986 2 Posted February 19, 2018 (edited) 31 från stockholm. Spelar gärna med ett gäng Edited February 19, 2018 by Tomika Quote Share this post Link to post Share on other sites
evilgeniousfeea 0 Posted February 19, 2018 En till här! men är lite skeptisk kring spelet med alla beta och alpha fiaskon det varit på sistone. Ingen har riktigt kommenterat över stabiliteten vad jag hört. Hur är stabiliteten i jämförelse med t.e.x pubg? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skyttzor 0 Posted March 8, 2018 Tjenare, vilken discord är det som gäller för att hitta någon att spela med? 32 bast, två kids så spelar ytterst sporadiskt, men aldrig fel att ha någon att spela med Quote Share this post Link to post Share on other sites
IzoPix 1 Posted March 13, 2018 Spelar både ensam samt tillsammans med kamraterna i AMNS (Amnesia). Alla som är sugna på att spela är välkomna in på vår TS och säga hej! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Qken123 0 Posted March 15, 2018 Jag har skapat en svensk Discord kanal för EFT spelare som söker andra att lira med! Välkomna EFT Sverige Quote Share this post Link to post Share on other sites
tobiassolem 1,617 Posted March 15, 2018 On 2018-03-08 at 8:58 AM, Skyttzor said: Tjenare, vilken discord är det som gäller för att hitta någon att spela med? 32 bast, två kids så spelar ytterst sporadiskt, men aldrig fel att ha någon att spela med Kika här nedan Quote Share this post Link to post Share on other sites
ImAPeoples 10 Posted April 7, 2018 On 2018-01-04 at 7:15 PM, ImAPeoples said: Jag får passa på att tipsa om den svenska EFT sidan på Facebook. Det börjar röra på sig där nu. Var 8 medlemmar när jag gick med och nu är vi på väg mot 60st. https://www.facebook.com/groups/161646231080853/ Snart 300 medlemmar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Asykon 0 Posted May 18 Tjena! Jag och brorsan lirar så ofta vi kan, både dag och nattetid. Det är en liten spelförening som spelar det mesta men nu vill jag och brorsan ha några att spela med eftersom det bara är vi 😊https://discord.gg/MhNEA4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
i0r_ 1 Posted June 15 Tjingeling! Här är en till svenne-banan, med ett par andra spelare i sin discord. (Vet faktiskt inte om de andra tre är aktiva här på forumet..) och har eventuellt dragit in fler spelare i denna sörjan. Känns som att nästan varje person och deras farmor har en egen discord, så kommer inte nämna den 😀 Quote Share this post Link to post Share on other sites
OneKiwi 1 Posted September 2 FR05TY in game OneKiwi har Quote Share this post Link to post Share on other sites