Jump to content
Sign in to follow this  
FGulli

EFT Alpha Key Giveaway

Recommended Posts

FGulli

Heisann folkens! 

Deres vennlige nabo og Support Crew FGulli her! 
Som noen av dere sikkert vet kjøres det for tiden en promotering av EfT i forbindelse med ny patch. I den forbindelsen drives det forskjellige giveaways og trekninger av Alpha nøkler. Jeg kommer også til å kjøre en giveaway, og jeg tenkte i hovedsak en Skandinavisk Giveaway, siden det er forholdsvis mange dedikerte internationale konkurranser.

Planen foreløpig har vært å kjøre en eller to kvelder, med litt moro og trekning på Twitch kanalen min, der det er fritt frem å ta en titt på spillet, få svar på spørsmål man eventuellt måtte ha, og generellt ha det litt artig sammen. 

Vi er jo fortsatt ikke helt sikre på når patchen kommer, så jeg vet ikke 100% når trekningen av Alpha Keys blir, men jeg skal holde dere oppdaterte. Så har dere lyst på tilgang, eller har noen venner som trenger nøkler eller er på gjerdet om spillet, så vær så snill og spre order om at det blir en ren skandinavisk giveaway på twitch kanalen min, en av de kommende dagene. Det burde være gode sjanser for noen å få seg noen nøkler! Hvis stemningen er på topp og vi er mange på kanalen blir det kanskje loddet bort noen fulle game-keys også, som jeg kjøper for egne penger!

Jeg vil oppdatere tråden her, og twitch kanalen min når det begynner å nærme seg! Så bare å følge med! Spre ordet!

Håper vi sees,

-F

FGulli

Patchen er ute, og er fryktelig ålreit! Masse nye opplevelser, masse nye bugs. Akkurat som en Alpha skal være!

Første del av Giveaway starter in kveld! 06.04.2017, klokken 2000ish CET!

Ta med venner og familie, ei bøtte popcorn og bli med på en sjanse til å vinne Alpha Access - samtidig som vi spiller og svarer på spørsmål!

FGulli

Da starter vi snart helgens første giveaway! Ta turen innom www.twitch.tv/fgulli for en sjanse til å vinne umiddelbar tilgang!

FGulli

Kjører en giveaway i dag også! Kom innom for en sjanse til å vinne Alpha access!