Jump to content
Sign in to follow this  
tim641

De vertaling's campagne: jouw spel, jouw taal.

Recommended Posts

tim641

Hallo, escapers!

Bedankt voor jullie support en intresse in Escape from Tarkov! We voelen ons vereerd om een community als jullie te hebben - Gehecht en altijd klaar om te helpen. Jullie hulp maakt het spel met de dag beter, door te testen en ideeën te geven bijvoorbeeld, en dat stellen wij erg op de prijs. 

Nu de open beta dichtbij is, en het spel steeds meer en meer inhoud krijgt, hebben we besloten Escape from Tarkov meer toegankelijk te maken voor mensen die niet Engels of Russisch zijn. 

In onze poging tot het vinden van de beste manier om het spel te vertalen zijn we erachter gekomen dat geen enkel bedrijf dit beter kan doen als jullie: De community!. Enthousiastelingen met een passie voor realistische FPS. Jullie bezitten de kennis om het spel te vertalen, en daarom hebben we besloten om de vertalings bestanden openbaar te maken voor jullie: 

https://translate.escapefromtarkov.com/

We stellen het op de prijs als jullie kunnen helpen met het beschikbaar maken van Escape from Tarkov voor spelers uit Nederland! 

EFTB.png

Edited by tim641

sun_duckky

Om eerlijk te zijn lijkt me dit een beetje tijd verspilling voor de nederlandse taal.

Het idee is goed. Maar iedereen hier in nederland die ouder is dan 18 beheerst de basics van de engelse taal.

• Like 2

CrazySpades
10 minutes ago, sun_duckky said:

Om eerlijk te zijn lijkt me dit een beetje tijd verspilling voor de nederlandse taal.

Het idee is goed. Maar iedereen hier in nederland die ouder is dan 18 beheerst de basics van de engelse taal.

inderdaad het lijkt mij zeker overbodig zou dit spel ook niet in de nederlandse taal willen spelen zoals alle EA games hebben een NL vertaling en mijn opinie het lijkt meer op een verkrachting van het spel( maar dat is mijn mening, zoals meerdere zullen denken ) en naast dat mensen niet engels of russisch zijn maakt het niet uit want engels is de meest gesproken taal over de wereld en hier in nederland is het een basis vak op school geworden, ik begrijp je intensie heel erg goed, en een prima idee maar zoals ik zei is het overbodig.

met vriendelijke groet,

Edited by Splasher007
  • Like 1

tim641
On 25-11-2017 at 5:42 PM, Splasher007 said:

inderdaad het lijkt mij zeker overbodig zou dit spel ook niet in de nederlandse taal willen spelen zoals alle EA games hebben een NL vertaling en mijn opinie het lijkt meer op een verkrachting van het spel( maar dat is mijn mening, zoals meerdere zullen denken ) en naast dat mensen niet engels of russisch zijn maakt het niet uit want engels is de meest gesproken taal over de wereld en hier in nederland is het een basis vak op school geworden, ik begrijp je intensie heel erg goed, en een prima idee maar zoals ik zei is het overbodig.

met vriendelijke groet,

Ik denk dat inderdaad de meeste Nederlanders hier geen gebruik van gaan maken, Maar de optie voor de mensen die het wel willen is natuurlijk altijd handig. 

CrazySpades
22 hours ago, tim641 said:

Ik denk dat inderdaad de meeste Nederlanders hier geen gebruik van gaan maken, Maar de optie voor de mensen die het wel willen is natuurlijk altijd handig. 

Ik begrijp wat je bedoeld maar het is nog steeds overbodig en tijdverspilling wat zal het zijn 1 a 2 % van de nederlanders die het spel in het NL spelen of kleinere kinderen, er staat ook duidelijk op dat het spel bedoeld is voor publiek van 18+ dus .... 

sorry,

Met vriendelijke groet,

Edited by Splasher007

Furia007

Ik denk ook dat de meeste Nederlandse spelers de Nederlandse taal niet eens gaan gebruiken..

Vaeriah

We willen jullie er graag aan herinneren dat dit project nogsteeds gaande is!

Mocht je willen helpen is dit nogsteeds mogelijk!