Jump to content

Fort M body armor

Gregx

Recommended Posts

Hallo mede spelers.

Zou er iemand van jullie weten waar ik aan die moeilijke vindbare fort M body armor kan raken voor de missie van skier? 

Het is de 2de poging nu dat ik onderneem en sta al op -0.15 dus binnen 3 uurtjes Word dat dus 0.30 :D

Per toeval heb ik wel al een helm gevonden.

Alvast bedankt 

magpull-K9
14 hours ago, Gregx said:

Hallo mede spelers.

Zou er iemand van jullie weten waar ik aan die moeilijke vindbare fort M body armor kan raken voor de missie van skier? 

Het is de 2de poging nu dat ik onderneem en sta al op -0.15 dus binnen 3 uurtjes Word dat dus 0.30 :D

Per toeval heb ik wel al een helm gevonden.

Alvast bedankt 

het beste is factory...overleven en in de laatste wave van scavs...daar is altijd iemand met fort armor.....alleen dat overleven is me nog niet gelukt

Wat ik vaak doe als ik fort armor nodig heb is een pistol of ak o.i.d pakken, en shoreline spelen. dan aan het begin snel naar de spa rennen (het grote gebouw in het midden). daar kom ik best vaak spelers met fort armor tegen.

iGoodLifeNL
On 9-1-2018 at 4:11 PM, Gregx said:

Het is gelukt op shoreline in village:) 

Fijn om te horen, Vaak is Factory helemaal uit spelen tot op 5 minuten voor het einde ook een idee om fort op scav's te vinden.

• 2 weeks later...
On 16-1-2018 at 4:25 PM, iGoodLifeNL said:

Fijn om te horen, Vaak is Factory helemaal uit spelen tot op 5 minuten voor het einde ook een idee om fort op scav's te vinden.

Ah zo zie je maar dat je met een beetje ballen een volledig uitgeruste PMC kunt tackelen...goede actie

iGoodLifeNL
22 hours ago, magpull-K9 said:

Ah zo zie je maar dat je met een beetje ballen een volledig uitgeruste PMC kunt tackelen...goede actie

Uiteraard een risk , maar zonder risk vaak geen reward :D