Jump to content

geld terug

MiotNL

Recommended Posts

• 1 month later...

vind het schande dat een emissar niet de juiste informatie geeft.

het is mogelijk zodra Battlestate games hun belofde van het moment dat jij hun idee heb gekocht niet na komt. 
@MiotNL dit betekent echter dat jou reden onvoldoende is. tot nu toe zijn ze hun belofde's nog na gekomen + voor dat releace uit is je eigenlijk geen kans maakt op een refund. 

@tim641 we leven als nederlander zijnde in europa, hier gelden bepaalde regels ook qua digitaal verkeer.

On 18-3-2018 at 11:58 AM, CoreCass said:

het is mogelijk zodra Battlestate games hun belofde van het moment dat jij hun idee heb gekocht niet na komt. 
@MiotNL dit betekent echter dat jou reden onvoldoende is. tot nu toe zijn ze hun belofde's nog na gekomen + voor dat releace uit is je eigenlijk geen kans maakt op een refund. 

@tim641 we leven als nederlander zijnde in europa, hier gelden bepaalde regels ook qua digitaal verkeer.

In de ToS (waarmee je akkoord bent gegaan tijdens het kopen van het product) ben je akkoord gegaan met staat duidelijk aangegeven dat refunds niet mogenlijk zijn. Hetzelfde principe kan je terugvinden bij bijvoorbeeld Playstation, waar je na het opstarten van je spel geen mogenlijkheid meer hebt om je geld terug te krijgen, omdat je daarmee akkoord ben gegaan door de ToS (terms of service) hebt geaccepteerd

iGoodLifeNL
On 18-3-2018 at 11:58 AM, CoreCass said:

Geen schande , @tim641 had de user voldoende geïnformeerd door aan te geven dat dit niet mogelijk was.

Desondanks , is jou aan vullende informatie betreft de beloftes correct. @CoreCass

Regards,

On 19-3-2018 at 8:44 PM, tim641 said:

In de ToS (waarmee je akkoord bent gegaan tijdens het kopen van het product) ben je akkoord gegaan met staat duidelijk aangegeven dat refunds niet mogenlijk zijn. Hetzelfde principe kan je terugvinden bij bijvoorbeeld Playstation, waar je na het opstarten van je spel geen mogenlijkheid meer hebt om je geld terug te krijgen, omdat je daarmee akkoord ben gegaan door de ToS (terms of service) hebt geaccepteerd

welk denk jij dat zwarder telt :  europes besluit electrinica en goederen,  of de toz van een willeceurig programma die het volledige programa verkoopt op belofdes >? 

om even een voorbeeld te noemen. jij koopt een auto die nog niet gebouwd is. en het op een belofde hebt besloten het te kopen is zo dra het product in gebreke blijkt van deze belofdes is jou bindende contract ongeldig en kan jij via de bank jou geld terug vorderen. 
dit is een simpele voorbeeld. 
nog een is Star citizen. daar zoek je zelf maar informatie over op.  zij dachten het zelfde dat de toz hen onschendbaar had gemaakt. en daar voor Dayz SA, beide zijn hier door in problemen gekomen.
deze zijn enkel voorbeelden van hoe het werkt. en ik heb in geen enkel geval iets tegen deze games / producten.
bezit dayz sa en vind het een leuk spel. star citizen kan ik niks over zeggen omdat ik hen van het begin uit niet vertrouw.

echter zou Battle state games morgen bewijze van uit komen en jij blijft spelen dan kun je dit ook niet meer toe passen. 
dan geld de tos en staat het eu gerecht achter Battle State.

1 hour ago, CoreCass said:

welk denk jij dat zwarder telt :  europes besluit electrinica en goederen,  of de toz van een willeceurig programma die het volledige programa verkoopt op belofdes >? 

om even een voorbeeld te noemen. jij koopt een auto die nog niet gebouwd is. en het op een belofde hebt besloten het te kopen is zo dra het product in gebreke blijkt van deze belofdes is jou bindende contract ongeldig en kan jij via de bank jou geld terug vorderen. 
dit is een simpele voorbeeld. 
nog een is Star citizen. daar zoek je zelf maar informatie over op.  zij dachten het zelfde dat de toz hen onschendbaar had gemaakt. en daar voor Dayz SA, beide zijn hier door in problemen gekomen.
deze zijn enkel voorbeelden van hoe het werkt. en ik heb in geen enkel geval iets tegen deze games / producten.
bezit dayz sa en vind het een leuk spel. star citizen kan ik niks over zeggen omdat ik hen van het begin uit niet vertrouw.

echter zou Battle state games morgen bewijze van uit komen en jij blijft spelen dan kun je dit ook niet meer toe passen. 
dan geld de tos en staat het eu gerecht achter Battle State.

Volgens mij is het punt hier dat Battlestate games geen Europees bedrijf is. Battlestate games is namenlijk russisch. 

Wat je rechten op dit gebied zijn kan ik je niet vertellen, Het enige wat ik weet is dat in de ToS aangegeven staat dat er geen refunds plaats vinden. Voor zover ik weet kan Battlestate Games hier ook niet voor in de problemen komen, omdat hun dus een bedrijf zijn in rusland.

Just now, tim641 said:

Volgens mij is het punt hier dat Battlestate games geen Europees bedrijf is. Battlestate games is namenlijk russisch. 

Wat je rechten op dit gebied zijn kan ik je niet vertellen, Het enige wat ik weet is dat in de ToS aangegeven staat dat er geen refunds plaats vinden. Voor zover ik weet kan Battlestate Games hier ook niet voor in de problemen komen, omdat hun dus een bedrijf zijn in rusland.

ik kan je vertellen dat elk product aan eu normen moet voldoen om hier verkocht te worden. 

@Roy_Haps je hebt meer rechten die boven te ToS staan. daar heeft Battle State Games zich aan te voldoen. zo dra dat niet het geval is dan is de ToS ongeldig.  mag je bij mee zijn in de eu.  in de rest van de wereld ben je als consument niet zo beschermt 

dus kun je geld terug vragen. alleen als er gegronde redens zijn. 

niet omdat het je even niet bevalt voor het releace van de game.  [even kort samen gevat voor dat het van de topic af wijkt] 

Edited by CoreCass
  • 1 month later...
CrazySpades

hey,

het is niet allemaal zo moeilijk met rechten en weet ik het allemaal, het punt is er nu:
dat je akkoord bent gegaan ( handtekening onder een contract heb gezet )met ToS. en daar staat duidelijk in dat er geen refunds worden gedaan.
dus daar moet je dat mee leren leven, word ook  altijd gezeg "zet nooit ergens je handtekening onder zonder dat je het goed doorleest".

with kind regards...

Edited by CrazySpades
Oranje

Even voor de volledigheid, Battlestate heeft wel een refund policy, maar deze treed enkel in werking zodra zij (BSG) aangeven het spel niet meer af te kunnen leveren. Hieraan zit geen lever termijn. Je bent akkoord gegaan met deze voorwaarden toen je het spel kocht.

• 2 weeks later...
CoreCass

houd dus ook in. dat als BSG zich van de belofte afstapt die ze in het begin hebben gemaakt je dus ook een terug vordering kunt eisen. en alleen dan.  niet omdat je het maar niks vind.