Jump to content

Binnenkort - Escape from Tarkov forum tekst RPG!

tim641

Recommended Posts

Beste vrienden! Hierbij kondigen wij de start aan van de nieuwe Escape from Tarkov tekst roleplay game. De actie vind plaats in de Norvinsk regio en de steden van Tarkov. 

De tekst RPG is grotendeels gemaakt door het community gedeelte, met een beetje hulp van de game makers, En de rest van de ontwikkelaars zijn nog druk bezig met het ontwikkelen van het basis spel!

Je krijgt de kans om jezelf in de schoenen te zetten van een man die van veel dingen meemaakt in een speciale economische zone in Rusland, waar de situatie met de dag moeilijker word. 

Non-stop geweld in de straten van Tarkov zorgt voor veel paniek bij de burgers, die grotendeels de stad verlaten hebben. Degene die over zijn, komen samen om te vechten voor de stad. De hebzuchtige boeven stoppen voor niks.  zelfs moord op burgers en directe confrontaties met twee privé-militaire bedrijven laten hen onversaagd achter.

In de tekst roleplay game kan je de realiteit en fantasie samen laten komen. Hoe ben je in Tarkov terecht gekomen? Wat is je achtergrond? Wat zijn de mijlpalen van jou virtuele biografie? De beloningen en de gevechten? Deze en veel andere vragen zou je moeten beantwoorden bij het aanmaken van je karakter. 

Nadat je je standaard uitrusting hebt ontvangen, kan je alleen, of in een groep in Tarkov stappen door een van de ingangen. Wat ligt er te wachten op jou? Wie weet! Je kunt er ideeën over krijgen door de onderschepte berichten te lezen, het bulletin te gebruiken of de gesprekken en geruchten in de bar van de huursoldaten af te luisteren.

Het hoofddoel van het spel is hetzelfde als in Escape from Tarkov, namelijk: uit tarkov ontsnappen. Hoe doe je dit? Dat moet iedereen individueel uitzoeken. De eerste stap is jezelf aanpassen aan de omstandigheden en leren overleven, Betrouwbare partners zoeken, Betere kwaliteit uitrusting vinden en contacten leggen met andere groepen. Ook zijn er verschillende opdrachten waarvan de beloningen hoog kunnen oplopen. Verder zullen de spontane vuurgevechten en ontmoetingen die verzorgd worden door een speciaal combat systeem je vermaakt houden. 

Tijdens je dienst heb je een wapen, en uitrustings winkel, een karakter uitgerust met wapens, en een game master die je op de hoogte houd over de resultaten van jou acties. 

Als jullie nog vragen hebben, beantwoorden we die graag. 

eftb111.jpg

• Like 1
iGoodLifeNL
3 hours ago, Bloody_Steel said:

En het probleem nu is 20 keer reagere voor je mee kan doen

Dit is geen probleem,  dit is er omdat je "Member" status nodig hebt voordat je kunt deelnemen.

1 hour ago, iGoodLifeNL said:

Dit is geen probleem,  dit is er omdat je "Member" status nodig hebt voordat je kunt deelnemen.

ik vind dit vreemd....dan zal ik maar eens wat posts gaan spammen met wat nutteloze berichten of comments om die status te krijgen

iGoodLifeNL
23 hours ago, magpull-K9 said:

ik vind dit vreemd....dan zal ik maar eens wat posts gaan spammen met wat nutteloze berichten of comments om die status te krijgen

Dit is om daadwerkelijk members, die actief zijn , en wat toevoegen aan de community er aan te laten deelnemen, vaak voor test phases of omdat daadwerkelijk dit vaak de mensen zijn die als eerst de bugs zullen melden.

1 hour ago, iGoodLifeNL said:

Dit is om daadwerkelijk members, die actief zijn , en wat toevoegen aan de community er aan te laten deelnemen, vaak voor test phases of omdat daadwerkelijk dit vaak de mensen zijn die als eerst de bugs zullen melden.

nu heb ik de member status en kom ik niet binnen omdat het max aan spelers is bereikt......lol

Ok ik hou het wel bij de game dus....het forum spel kan het schudden ;)

iGoodLifeNL
18 hours ago, magpull-K9 said:

nu heb ik de member status en kom ik niet binnen omdat het max aan spelers is bereikt......lol

Ok ik hou het wel bij de game dus....het forum spel kan het schudden ;)

Nieuwe functie's die we uitbrengen zorgen indd 9/10 keer een overloading van of servers, of in dit geval de text RPG.

justundress

Ik vind het jammer dat mensen een "member" status moeten hebben. Maar het zou wel ergens goed voor zijn.

Goed bezig om dit alles te vertalen voor de mensen die minder goed zijn in Engels of Russisch.

Top!!