Jump to content
Sign in to follow this  
Denizeri23

FPS ve Donmaları gidermek için öneriler

Recommended Posts

Denizeri23

Öncelikle oyuna sağ tıklayıp özellikler diyoruz, uyumluluk kısmından "tam ekran iyileştirmelerini devre dışı bırak" kutucuğunu işaretliyoruz..

Oyundan ayarlar kısmına girip vsync ve limit fps i kaldırıyoruz

sonrasında tekrar ayarlar kısmından shadow yani gölge uzaklığını ve kalitesini en düşüğe alıyoruz..

 

ben şahsen 2x 1080ti , i7 4790k ve 32gb ram ile woods da 45 fps felan alıyordum, şimdi 80-90 fps alıyorum

Share this post


Link to post
Share on other sites
Creepylord

Müdür sen o sistemle 45 alıyoduysan biz oynamayalım oyunu ya :D birde oyunun SLI desteği varmı ki?

Share this post


Link to post
Share on other sites
higi
On 03.03.2018 at 11:14 AM, Creepylord said:

Müdür sen o sistemle 45 alıyoduysan biz oynamayalım oyunu ya :D birde oyunun SLI desteği varmı ki?

öyle deme kardeşim bu oyun ilginç valla :) bende de 1080ti, 7820x işlemci var custom ve shoreline da 40-60 arası fps alıyorum. arkadaşta daha düşük  işlemci ve 1070 kart var customda 90-100 alıyor. yani bu oyunda daha düşük sistem daha iyi performans veriyor :D  

daha da ilginç bir şey olarak şunu ekleyeyim. oyun içi ayarları en yükseğe alınca, en düşüğe nazaran biraz daha fazla fps alıyorum :) gel de çık işin içinden :D 

Edited by higi
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Creepylord
11 minutes ago, higi said:

öyle deme kardeşim bu oyun ilginç valla :) bende de 1080ti, 7820x işlemci var custom ve shoreline da 40-60 arası fps alıyorum. arkadaşta daha düşük  işlemci ve 1070 kart var customda 90-100 alıyor. yani bu oyunda daha düşük sistem daha iyi performans veriyor :D  

daha da ilginç bir şey olarak şunu ekleyeyim. oyun içi ayarları en yükseğe alınca, en düşüğe nazaran biraz daha fazla fps alıyorum :) gel de çık işin içinden :D 

"oyun içi ayarları en yükseğe alınca, en düşüğe nazaran biraz daha fazla fps alıyorum " tam da bunu yazacaktım okurken sen yazmışsın :D herşeyi açtım, oyun çiçek gibi oldu yahu. sadece ara ara droplar geliyor artık. shoreline denemedim ama customs da rahat oynuyorum gayet :D woods ve factory zaten kaymak gibi oldu.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...
b38e7c858218a416ef714554dce933a2