Jump to content

2de scope

l3xota

Recommended Posts

Hey,

Ik heb een probleem. Ik weet dus niet welke commandline je moet instellen of welke standaard toets(en) je moet indrukken om van scope op je wapen te veranderen.

Graag enige hulp

iGoodLifeNL

Dit kun je veranderen door in te zoomen en CTRL- Rechter muis klik te klikken, ook kan dit terwijl je niet in zoomt maar moet je zelf onthouden welke scope stand hij heeft.

iGoodLifeNL
1 hour ago, l3xota said:

Ok vreemd maar dit werkt niet bij mij :/

Heb je 2 verschillende scopes op je wapen zitten ? de meeste scopes bijv de hammer scope heeft ook nog een delta point nodig erboven, deze moet je apart in de shop kopen en op je scope monteren.

Edited by iGoodLifeNL

Het zijn 2 aparte scopes. De PSO en de ander is me ontgaan maar hij blijft gewoon door 1 scope kijken en ik heb al vanalles geprobeerd.

Ik weet het echt niet nu.

Bedankt voor je hulp.

iGoodLifeNL
6 hours ago, l3xota said:

Het zijn 2 aparte scopes. De PSO en de ander is me ontgaan maar hij blijft gewoon door 1 scope kijken en ik heb al vanalles geprobeerd.

Ik weet het echt niet nu.

Bedankt voor je hulp.

aangezien je de PSO gebruikt ga ik er van uit dat je de SKS bedoelt ? met een canted sight ernaast ? dit zou gewoon moeten kunnen, kan je me is een in-game screenshot laten zien van de wapen. 

• 3 weeks later...
HappyCamper
On 23-3-2018 at 3:20 PM, l3xota said:

Beetje laat zie ik, maar ik probeer toch maar even te helpen. Ctrl + rechtermuis is wel correct. Ik heb het net nog in de game gebruikt. Misschien even je key bindings nakijken of je "special action modifier" op left ctrl staat. En anders eens een andere gun proberen.

Mijn special action modifier stond wel degelijk op iets anders ingesteld en nu werkt alles naar behoren :)

Many thanks HappyCamper.

Zoek je nog mensen om mee samen te spelen trouwens? Je bent van harte welkom op onze teamspeak dan.

84.28.185.202;) 

grts Lex