Jump to content
DutchF1nest050

** Dutch Elite Forces Recruitment NL/BE **

Recommended Posts

LordKoukie

leuke groep mensen altijd iemand om mee te spelen 

• Like 1

DutchF1nest050

new vid thoomz  CFX 

• Like 1

l3xota

Terug van weggeweest en het is alsof ik nooit ben weggeweest :) oh en welkom alle nieuwe spelers ;)

KiwahKiwah

We willen meer nieuwe gezichten zien! aanrader voor elke ouwe man!

• Like 1
  • Upvote 1

DutchF1nest050
On 2/5/2019 at 2:37 PM, l3xota said:

Terug van weggeweest en het is alsof ik nooit ben weggeweest :) oh en welkom alle nieuwe spelers ;)

Welkom terug Lex!!!

• Like 2
  • Upvote 1

KodiaK20

DEZE SERVER IS EEN MUST VOOR ELKE BE/NL TARKOV SPELER !!

• Like 1
  • Upvote 1

l3xota

Welkom alle nieuwelingen! Aan al diegene die nog moeten beslissen, wacht niet langer maar hop op onze discord en join één van onze kanalen. Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Ik sta ook steeds paraat om alle nieuwelingen in het spel op weg te helpen en ik ben zeker en vast niet de enige ;) Hope to see you soon!

• Thanks 1
  • Upvote 1

Cornholio101

Speel hier nu een goede 2 weken mee en er is altijd wel iemand online om een potje te knallen. Ik kende zelf nog niet zoveel van het spel maar iedereen is zeer behulpzaam en gewillig om je het te leren. Topcrew!

• Like 1
  • Thanks 2

Frontliner

Vriendelijke volwassen groep, weten wat ze ingame aan het doen zijn, en altijd wel een paar online die altijd bereidt zijn om met je mee te gaan knallen! 

• Like 2

vanroy

Het is een leuke groep,lekker lachen maar ook serieus tarkov spelen, super clan 

• Like 2

SPACEMEN99

Dit is een van de leukste groep mensen om mee te spelen. Vaak elke avond veel mensen die active bezig zijn om lekker te spelen. Het is altijd gezelig om na school of werk een keer met zijn all een paar goede pot te spelen. Dus twijfel niet en kom een keer kijken en mee doen. En als je vragen heb over tarkov dan kunnen de meesten wel goed antwoord geven om je veder te helpen.

• Like 2

Shadow1977

na een lange tijd mee te doen op de Discord sever van DEF blijft het leuk onder elkaar, er zijn al wat meer spelers bij gekomen beginners en ervaren spelers.

we willen samen werken aan een goed team verband en het sparen van veel items om zo elkaar er goed door heen te helpen, het is dan zo dat iedereen elkaar helpt om snel een hoog level te bereiken.

ze zijn nog altijd opzoek na meerdere spelers, dus doe je graag EFT en kom je er alleen niet goed uit dan join ons en wees niet bang om bij andere in de groep te springen. je zult zien dat iedereen je graag wilt helpen en je zeker vriendelijk begroeten.

Dus spring erbij en maak er een leuke tijd van.

• Like 1
  • Upvote 1

SlapperD

We zoeken nog actieve spelers voor onze leuke groep Gamers

• Like 1
  • Upvote 1

kasper_J

een hele leuke groep, als je hulp nodig hebt staan ze altijd voor je klaar!

• Upvote 1

l3xota

Alle nieuwelingen welkom! Tip: hop gewoon in één van de channels op onze discord, de rest gaat vanzelf ;)

Grtz Lex, see you on the battlefield

h3x4

Hey !

Ik heb zelf EFT sinds release maar eigenlijk nooit echt actief gespeeld (vind het in het begin moeilijk alleen en heb geen volk dat dit ook speelt)

Dus eigenlijk ben ik een beetje op zoek naar NL/BE (zelf ben ik BE) mensen die het zien zitten om een noob op sleeptouw te nemen haha !

l3xota

@h3x4 hop dan maar op de discord en als je overdag weet te spelen dan zit ik meestal online. Ik sta je graag bij ;)

ik ben trouwens niet de enige. join gewoon een channel of stuur een bericht op discord. Tot gauw

l3xota

Welkom alle nieuwelingen! bring your friends zou ik zeggen ;)

• Hot 1

Classymarc

De discord is leeg kan dat kloppen?

Ik zoek namelijk een Tarkov groep want mij oude groep is gestopt omdat ze het te druk hebben met familie en werk.

DutchF1nest050
On 5/21/2019 at 10:24 PM, Classymarc said:

De discord is leeg kan dat kloppen?

Ik zoek namelijk een Tarkov groep want mij oude groep is gestopt omdat ze het te druk hebben met familie en werk.

We hebben ongeveer 50 tarkov members nl/be  na het aanmelden bij ons zal eerst iemand je rechten toekennen tot die tijd kun je inderdaad niks zien en slechts 1 channel joinen. Ik zie dat je inmiddels rechten hebt dus je zou alles moeten kunnen zien. 

Mvgr DEF

• Like 2

Darksaid

Altijd goed om te spelen hier zeker een aanrader! Top groep.

• Like 1

DutchF1nest050

Helemaal goed gezellig!

• Like 1

MoonLightDC

Hartstikke gezellige clan, ben sinds laatst weer begonnen met spelen en joinde de nieuwe discord, hartstikke leuke mensen!

• Thanks 1