Jump to content
DutchF1nest050

** Dutch Elite Forces Recruitment NL/BE **

Recommended Posts

Pu-Chi-Mao

Vandaag dropt de 0.12 patch!! We verwelkomen ook graag nieuwe mensen in het spel! 

• Upvote 1

RonWonkers

Zit al sinds december 2017 bij deze groep, zeer aardige en ervaren spelers die altijd klaar staan om even een paar potjes te knallen!

Ook voor nieuwe spelers die net met 0.12 EFT hebben gekocht is het een mooie kans om dingen te leren!

Djmax143

Beste Nederlandse Tarkov communitie die ik ben tegen gekomen! Grote variatie van vriendelijke en actieve spelers! Altijd wel iemand om mee te spelen en altijd tevreden over de manier van communicatie en het algemeen gedrach op de server ! 

Toffe mensen van verschillende leeftijd die goed in groepsverband kunnen spelen!

24/7 actieve voice  raids die nooit slecht aflopen!

toppie DUTCH ELITE FORCES you rule!!

• Hot 1

Okky187

Leuk team,

Altijd spelers online die je kan joinen om samen te spelen, en te ranken.
Echte teamspelers geen ego trippers.

• Hot 1

DutchSnake

Place to be, als mensen gezellig een leuk groepje zoeken is er altijd wel iemand in een van de channels aan het spelen.

Zoek je een groepje of of iemand om samen te spelen is het zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen

• Thanks 1

SPACEMEN99

Hoi, dutch elite forces is een semi grote discord groep waar in wij vooral escape from tarkov spelen. Er zijn 24/7 mensen aanwezig om me te spelen. Sinds 0.7.5 spel ik eft met deze groep. We zij begonnen met een stuk of 5 man en sinds 0.12 is def heel hard gegroeid tot nu meer als 120 man joined waar van zeker de half dagelijks online is. Veder hebben nog wat in formatie punten in de discord staan waar je al tijd terecht kunt veder weten de meeste ervaren mensen wat over eft, dus al tijd open voor vragen. Daarnaast kan je nog genieten van een aantal discord bots met een aantal leuke funtcies. Dus kom zeker een keer lang om een raid te doen.

• Hot 1

DutchF1nest050
On 12/11/2019 at 7:51 PM, SPACEMEN99 said:

Hoi, dutch elite forces is een semi grote discord groep waar in wij vooral escape from tarkov spelen. Er zijn 24/7 mensen aanwezig om me te spelen. Sinds 0.7.5 spel ik eft met deze groep. We zij begonnen met een stuk of 5 man en sinds 0.12 is def heel hard gegroeid tot nu meer als 120 man joined waar van zeker de half dagelijks online is. Veder hebben nog wat in formatie punten in de discord staan waar je al tijd terecht kunt veder weten de meeste ervaren mensen wat over eft, dus al tijd open voor vragen. Daarnaast kan je nog genieten van een aantal discord bots met een aantal leuke funtcies. Dus kom zeker een keer lang om een raid te doen.

Thx spaceman , nederlands is mijn goeiste vak. (L)  🙂 

Edited by DutchF1nest050
  • Like 2

LordKoukie

leuke groep veel active spelers

• Thanks 1

Belbon

ik zou zeker deze discord aanraden. veel active spelers. zowel BE/NL. er is altijd wel iemand online die wil spelen. ik zeg joinen ~!!

• Like 1
  • Hot 1

DutchF1nest050
On 1/21/2020 at 7:28 PM, Belbon said:

ik zou zeker deze discord aanraden. veel active spelers. zowel BE/NL. er is altijd wel iemand online die wil spelen. ik zeg joinen ~!!

Niks aan gelogen  300 members nu !!! and still counting , twijfel niet en join de meest ervaren community van Nederland. 

• Upvote 1

DutchF1nest050

• Upvote 1

DarthNeo

Zeker een aanrader, recent gestart met de game en gejoined, leuke mensen al weer ontmoet :)

Dutch-Wave

Ik ben zins een paar dagen lid en het is een geweldige clan veel menden willen je altijd wel helpen of je level 1 starter bent of niet iedereen wilt je wel mee helpen dus zeker een aan rader als je een leuke gezellige clan zoekt zit je hier goed 😀

Deeez_Nutz

Beste club met NL/BE spelers! Verder zoeken heeft geen zin ;)

• Thanks 1

kesneejfru

Super server iedereen erg respectvol naar elkaar en bijna altijd wel iemand online ^^

• Like 1

DutchF1nest050
On 3/3/2020 at 1:30 PM, Deeez_Nutz said:

Beste club met NL/BE spelers! Verder zoeken heeft geen zin ;)

On 3/3/2020 at 2:36 PM, kesneejfru said:

Super server iedereen erg respectvol naar elkaar en bijna altijd wel iemand online ^^

Thx gasten

Job_Ro

Zeer actieve en vriendelijke clan, rond de 50 mensen per dag en iedereen wil graag helpen met de quests. Ook leuke en goede giveaways die van ammo cases tot thicc cases gaan.

• Hot 1

ExpiredMelon

Sinds kort pas in deze comunity en game maar door deze comunity al heel ver gekomen met alle behulpzame members!!

• Hot 1

Showtime87

Goededag toekomstige DEF leden!!

Dit is een leuke clan met heel veel behulpzame spelers. Vele nemen je mee op raid en leggen uit hoe alles werkt, voor een nieuweling erg fijn en laag drempelig om het spel te leren spelen.

Join in, hop op een channel en let the games begin!!

• Hot 1

mafiosonl

Beste Tarkov players,

Zijn jullie opzoek naar een clan waarbij je met meerdere mensen kan spelen? zowel in duo of trio verband

onze groep bestaat uit bijna 500 personen waarbij we allemaal gelijk zijn. er is altijd wel iemand aanwezig en in staat om te helpen en te knallen.

ervaring is bij ons niet vereist, graag zijn wij als groep zoveel mogelijk met elkaar betrokken zodat we van elkaar kunnen leren en samen een leuke game play ervaren.

doe jezelf niet te kort en kom vrijblijvend eens een kijkje nemen op onze discord.

ervaar zelf onze gastvrijheid en gameplay.

https://discord.gg/CWQddSx

• Thanks 1
  • Hot 1

Vegett0

Strijders,

Ik heb lang zitten twijfelen over tarkov, toen ik het eenmaal had geïnstalleerd wist ik niet waar ik aan begon, ik zag zoveel informatie in de game, laat staan toen ik voor het eerst in de map kwam en geen idee had waar ik was (geen map, PANIEK!!) dus ik had niet zo'n goede ervaring. Totdat ik dacht laat ik eens op zoek gaan naar een discord (want ja die heeft elke game toch!?!).

Toen ben ik dus deze hele leuke toffe community gejoined, ik werd gelijk van harte welkom geheten en mee op sleeptouw genomen. Ik join een van de channels en die gasten beantwoorden al mijn vragen, namen me mee, legde me de basics uit en werden ook niet geirriteerd als je weer eens een domme vraag stelde :D.

Na een paar dagen zelfs al zo enthousiast dat ik zoiets had van zal ik eens een leuke site in elkaar zetten om een steentje bij te dragen, zo gezegd zo gedaan ( deze is nu live ). Dus twijfel niet en kom eens langs, als je het niks vind ( wat ik me niet voor kan stellen ) kan je zo weer weg maar hier wordt je echt geholpen en beleef je de game veel beter dan alleen. 

Hop hop waar wacht je nog op. https://discord.gg/CWQddSx // http://dutcheliteforcestarkov.nl

Itzjoost

Geweldige discord, aardige mensen en altijd behulpzaam!

• Thanks 1