Jump to content

Pre patch 0.9 informatie

Oranje

Recommended Posts

Oranje

Beste Ontsnappers,

Het waren een paar hectische weken, en we zijn ervan op de hoogte dat er enige frustratie was met bepaalde elementen uit Escape from Tarkov. Wij willen graag onderstrepen hoe belangrijk jullie feedback is tijdens het ontwikkelingsproces. Bedankt hiervoor!

Gebaseerd op jullie feedback, hebben wij wat antwoorden over de huidige staat van de game (pre versie 0.9) direct van de COO van Battlestate, en leider van het dev team, Nikita. Wij hopen dat deze informatie de sceptici enigszins geruststelt, en wij bedanken iedereen voor hun blijvende steun!

1. De anti-cheat update wordt terwijl ik dit typ afgerond, en zal voor patch 0.9 uitgerold worden.
  2.   Stotterende gameplay en freezes, wij hebben enige oorzaken hiervoor gevonden en opgelost, deze waren gerelateerd aan de physics, shieten, shaders en speler plus AI spawns. Sommige van deze oplossingen zullen voor patch 0.9 uitgerold worden.
  3. AI. Sommige van deze hadden een afwijkend gedrag, in de opkomende patches zal de AI volledig opnieuw uitgewerkt worden.
  4. Spawn systeem. De mogelijkheid spawns te selecteren zal verwijderd worden om willekeur in de hand te werken, en de mogelijkheid nabij anderen te spawnen te voorkomen. De levels zullen worden aangepast hiervoor.
  5. Netcode. Er wordt gewerkt om dit over het gehele front te verbeteren. ( met name; spawn lag, “peaker advantage” en teleporting)
  6. Optimisatie van Shoreline en Customs is bijna gereed, mogelijk in 0.9, (misschien eerder)
  7. Quests. Tijdslimieten voor deze worden verwijderd, tevens zal het mogelijk worden deze in gedeeltes in te leveren, daarnaast zal het design van deze aangepast worden.
  8.  Oude, ingewikkelde code wordt momenteel onderhanden genomen om de speelbaarheid te verbeteren (inventory freezes e.d.)
  9. Locatie problemen worden verholpen, denk hierbij aan Level of Detail (LODs) en de afwezigheid van collisie met muren e.d.)
  10. Vuursnelheid die gerelateerd was aan frame-rate (FPS) is verholpen.
  11. Andere problemen die ik vergeten ben bij naam te nomen, zijn ook verholpen.
  12. Nieuwe mogelijkheden en content, maar dat is van mindere belang op dit moment.
Edited by Oranje
  • Thanks 2

ik vraag mij wel af of jullie ook zo problemen hebben als je een speler tegenkomt en je die maar niet neer krijgt
98% van mijn PVP verlies ik doordat ze niet neergaan,1 volle clip van 30 kogels full auto dichtbij erop(zonder helm aan) en ze staan nog recht,maar ik ga telkens neer na 3 a 4 kogels,als ik dan op een scav schiet gaan ze wel neer na 5 kogels

13 hours ago, Gregx said:

ik vraag mij wel af of jullie ook zo problemen hebben als je een speler tegenkomt en je die maar niet neer krijgt
98% van mijn PVP verlies ik doordat ze niet neergaan,1 volle clip van 30 kogels full auto dichtbij erop(zonder helm aan) en ze staan nog recht,maar ik ga telkens neer na 3 a 4 kogels,als ik dan op een scav schiet gaan ze wel neer na 5 kogels

Niet altijd maar soms komt dat wel eens voor ja. redelijk vervelend :S weet niet aan wat het ligt

• Like 1

Belg hier? waarom vraag je dat? Zit wel in een nederlandse clan dus als je interesse hebt en voldoet aan de voorwaarden ben je zeker welkom op onze discord ;) je vindt hem op het 'dutch' forum in dit forum of ik kan je hem even geven ook

Edited by l3xota
CrazySpades
6 minutes ago, l3xota said:

Niet altijd maar soms komt dat wel eens voor ja. redelijk vervelend :S weet niet aan wat het ligt

Desync en nog meer dingen, maar dat verhelpen ze beetje bij beetje.

4 minutes ago, Lancelot said:

Nederlanders? :0

ja er zijn ook nederlanders en belgen

Edited by CrazySpades
DutchF1nest050

Laat ze alsjeblieft opschieten met die patch en al helemaal met een update van de AC want die is zo lek als een mandje.

iGoodLifeNL

Hey mannen ! Het is de bedoeling van deze topic om patch notes, of eventuele discussie's aan te gaan over de notes.
Wil je promotie maken voor je Community maak even een nieuwe topic aan, zodat we alles overzichtelijk houden.

Regards,