Jump to content

Patch hype! 0.9 voorwaardelijke patch notes.

Oranje

Recommended Posts

• De eerste van de geplande Scav leiders, "Dealmaker". Zijn favoriete stekjes zijn de Dorms en het tankstation in de Customs map, onder zijn leiding heeft hij een groep voormalige fabrieks werkers samen gesteld. Goed bewapend, beoefenen zij hun invloed en regels uit op de stad van Tarkov. "Dealmaker" volgt het eeuwenoude principe, "als je in een eerlijk gevecht zit, is er iets misgegaan", en mag zich graag terugtrekken naar een veilige locatie zodat zijn manschappen met de oppositie af kan handelen. Deze baas zal er niet altijd zijn, maar zal een bepaalde kans van aanwezigheid hebben.
  • Flashbangs zijn toegevoegd
  • Rook granaten zijn toegevoegd
  • Nvidia Highlights, waarmee je door middel van je (Nvidia) videokaart kopieen van je vuurgevecht kan maken.
  • Armbands zijn toegevoegd, hiermee kan je makkelijker kleur bekennen tegenover je vrienden (en vijanden)
  • Nieuwe vuurwapen modificaties;
  • Vulcan MG scope eyecup

• EOtech Vudu 1-6 x scope

• Nightforce 30mm Mount for sights installation

• Armasight Vulcan MG bravo 3.5x night scope

• Armasight installation base for Vulcan MG 3.5x

• Zenith 2U Klesch Tactical flashlight

• Annihilator flash hider for 7.62x39, 5.56x45 and 9mm

• Bridge type mount for P226

• Rubberized pistol grip for P226

• EMOD stock

• Salvo 12 sound moderator adapter for carbines SOK, VPO, etc.

• SilencerCo Salvo 12 Sound moderator

• Sig Sauer Romeo 4 reflex sight

• Sig Sauer mount for Romeo sights series

• 10-inch Alexander Arms rail mount

• 3-inch Alexander Arms rail mount

• Holosun HS401G5 reflex sight

• MOE pistol grip for AK

• Rifle length MK 10 handguard for AR-15 and compatible

• 30 mm mount Burris-produced AR-P.E.P.R. for sights installation

• Burris FullField TAC 30 1-4x24 scope

• Combo Kit - handguard and gas tube by TROY Industries.

• Raptor charging  handle for AR-15 and compatibles

• Zenit PT-1 stock

• PT stock lock for AKM and AK-74

• Izhmash 7.62x39 aluminium magazine for AK and compatibles, 10-round capacity

• Bakelite 7.62x39 magazine for AK and compatibles, 40-round capacity

• Glock 18C 9x19 slide

• Glock 18 9x19 barrel with compensator

• Zhukov-S stock for AK

• DS Arms Holland Type rear sight for SA-58

• Foldable stock adapter for SA-58

• Extreme Duty receiver cover for SA-58

• TAPCO SAW-Style black pistol grip for SA-58

• DS Arms "3 prong trident" 7.62x51 flash hider for SA-58

• FAL/SA-58 7.62x51 20-round magazine

• Handguard with rail mounts for SA-58

• 280 mm 7.62x51 barrel for SA-58

• F93 Pro Stock

• LAS/TAC 2 Steiner tactical flashlight

• Lightweight pistol grip for AR-15-compatible weapons

• SE-5 Express tactical grip

• Fab Defense UAS stock for AK

• TAPCO SAW-Style pistol grip for SKS

• TAPCO stock tube

• Tapco INTRAFUSE polymer stockfor SKS

• Troy QARS mounts

• Nieuwe uitrusting;
    • Armored visor for Kiver helmet

• BNTI Kirasa-N body armor

• IOTV Gen4 body armor (mobile)

• IOTV Gen4 body armor (assault variant)

• IOTV Gen4 body armor (full protection)

• 5.11 Tactec armor plated vest

• Blackhawk! Commando Chest Harness

• Ana Tactical Beta 2 Combat pack

• Momex balaclava

• LShZ Helmet

• GP-5 Gas mask

• 6B34 ballistic glasses

• GSSh-01 active headphones

• Deadly Skull mask

• Shattered lightweight reinforced mask

• DEVTAC Ronin ballistic helmet

• Pompon hat

• Miltec boonie

• Bandana

• Neoprene face mask

• Shemagh(v. 2)

• USEC Cap black

• BEAR Cap black

• Highcom Striker ACHHC IIIA Helmet Olive

• Highcom Striker ACHHC IIIA Helmet Black

• Highcom Striker ULACH IIIA Helmet Coyote Tan

• Highcom Striker ULACH IIIA Helmet Black

• Armband (yellow)

• Armband (green)

• Armband (blue)

• Armband (red)

• Armband (white)

• Nieuwe wapens;
    • GLOCK 18C 9x19 pistol

• DS Arms SA-58 OSW Para 7.62x51

• Nieuwe quests;

• 5 Mechanic quests

• 4 Ragman quests

• 5 Skier quests

• Nieuw type loot en loot containers in de volgende maps;

• Factory

• Woods

• Customs

• Nieuwe exits op de volgende maps; (breng wel geld mee!)

• Customs

• Interchange

• Overige veranderingen;
    • Adjusted loot spawn chances on all maps

• Price rebalance for weapons, grenades, weapon mods

• Increased price of powerful ammo

• Vests and headsets can now be put into item case

• Increased internal size of ammo case (now 6x6)

• Reduced mouse sensitivity when aiming through high magnification scopes

• Changed some quest rewards

• Changed some quest requirements

• Changed Alpha vest configuration

Increased penetration of SP-5 and SP-6 rounds

• Various adjustments of weapon mods and armor parameters

• Improved the behavior of individual AI enemies

• Optimized geometry of level objects

• Improved collection of crash dumps

• further freezes and stuttering fixes

• - further improvement of anti-cheat, work on disconnects associated with anti-cheat

• - further optimization of the graphical and functional component (preparation for the animation optimization phase)

• -various bugfixes

• Fixes;
    • Fixed various glitches

• Lack of visibility and audibility of shots from SR-1MP for other players

• Armor now stops the bullet flight correctly (if there was no penetration)

• Fixed incorrect dimensions of certain items

• Other visual fixes

De originele versie staat hier.

Edited by Oranje
  • Like 3
  • Thanks 1
  • Hot 2

Als extra info, alle trader reputatie zal bewaard blijven, hierdoor zal je niet meer gedwongen zijn quests te doen om je traders te levellen. Alles wat nodig zal zijn is XP (speler level).

Edited by Oranje

Coole armor :) enig idee of we dan die keuzemenu's gaan kunnen gebruiken om een room te clearen wanneer die flashbangs eraan komen? flashbaaaaaaaaaaaaangs :D :D :D i like!

Alsook, wordt de stash nu vergroot ook?

En zo 'ongeveer' een idee wanneer die patch uitkomt? weekje? maandje? 2? :D

Edited by l3xota
  • Hot 1
3 hours ago, l3xota said:

Coole armor :) enig idee of we dan die keuzemenu's gaan kunnen gebruiken om een room te clearen wanneer die flashbangs eraan komen? flashbaaaaaaaaaaaaangs :D :D :D i like!

Alsook, wordt de stash nu vergroot ook?

En zo 'ongeveer' een idee wanneer die patch uitkomt? weekje? maandje? 2? :D

Hier heb ik helaas allemaal geen antwoord op, in principe weten wij niets meer dan jullie allemaal, enkel weten wij het wat eerder (uren).

Over vergroting van de stash is nog niets bekend, maar de vraag staat uit, en gemiddeld komen patches een week na de patch notes uit, ik heb ze de volgende dag zien komen, en zoals bekend, de vorige patch was bijna een maand na de notes.

DutchF1nest050

Vorige keer kregen we nog een Traders Greed unlimited Money event :P  om onze muntjes op te maken??? Terwijl het er meer werden ,Europroducten kopen en verkopen voor roebels leverde winst op :-) . Dat duurde toen echt te lang. 

Edited by GRUNN050
  • Upvote 1

Ik vermoed dat het nooit de bedoeling was het trader event zo lang door te laten lopen, maar dat ze tegen wat onvoorziene issues aan liepen (mogelijk door het event). Geen idee of er iets soortgelijks op stapel staat, van mij mag de patch morgen eigenlijk al wel uitkomen :D

DutchF1nest050
On 7/13/2018 at 10:20 PM, Oranje said:

Hier zijn wat plaatjes van de nieuwe body armors.

image.thumb.png.1172e9e9c490ba3d6fe13ac6fad66705.png

image_2018-07-13_19-36-10.png

Ziet er goed uit

De meeste patches die ik meegemaakt heb dropten op een vrijdag, vandaar dat ik denk deze of volgende week vrijdag

Edited by GRUNN050
  • Upvote 1

Hopelijk komt alles goed met die unity engine want er zijn op het forum maar weinig mensen echt van overtuigd :( 

Ik zie het alleszins nog rooskleurig in ;)

• Like 1

Jij gelukkig niet alleen, en dit is helaas redelijk normaal voor elke patch, iedereen klaagt over alles, maar ondertussen kan ik echt geen andere shooter meer verdragen, dan moeten ze toch iets goed doen :D

• Upvote 1
KugelFanger
10 minutes ago, Oranje said:

Jij gelukkig niet alleen, en dit is helaas redelijk normaal voor elke patch, iedereen klaagt over alles, maar ondertussen kan ik echt geen andere shooter meer verdragen, dan moeten ze toch iets goed doen :D

Visueel gezien ziet alles er prachtig uit, jammer genoeg laten ze op het technische gedeelte (te) vaak wat steekjes vallen. oude terugkerende bugs, scavs die elke keer toch op een of andere manier weer kapot gaan. Cheaters die soms to echt onzettend vervelend zijn. Ik hou van EFT omdat het gewoon weg een ontzettende goeie game is (als het werkt)

Toch moet ik de mensen die klagen wel tegemoed komen en zeggen dat ze op veel punten wel gelijk hebben, en ik ben nog steeds van mening dat als ze het technische gedeelte goed krijgen dit een ontzettende grote naam in de industrie gaat worden. Naar mijn mening moeten ze daar toch echt is een keer aan gaan werken, want buiten om kleine verbeteringen (en daarna weer terug kerend naar het 0 punt omdat er iets wordt afgebroken) zie we niet heel veel technische vebeteringen (altans ik en heel veel mensen niet)

en om een voorbeeld te geven van 0.7 naar 0.8 werd de netwerk verbinding een stuk beter geworden, maar dat is wel tenkoste gegaan van het aantal scavs wat op de map is. Het was zeker een vebetering (voor de preformance) maar meer dan een tijdelijke oplossing is het niet. en tot nu toe zijn de scavs niet meer in de zelfde aantallen terug gekomen.

Verder wil ik nog wel zeggen dat de nieuwe patch er wel zeker ontzettend goed uitziet.

Edited by KugelFanger

Tsja, ik weet nog niet helemaal wat ik van de komende patch moet denken, om eerlijk te zijn. Om eerlijk te zijn, had ik toch op iets meer gehoopt. Wat betreft de onderwerpen waar over geklaagd wordt, daar wordt erg veel intern over gediscussierd, maar dit is enkel onder de vrijwilligers, wij hebben in principe exact dezelfde info als jullie, en hebben soort gelijke zorgen.

Uiteindelijk, ik heb echter wel vertrouwen in de developers, het zou alleen wel ietsje soepeler kunnen lopen.

KugelFanger
10 minutes ago, Oranje said:

Tsja, ik weet nog niet helemaal wat ik van de komende patch moet denken, om eerlijk te zijn. Om eerlijk te zijn, had ik toch op iets meer gehoopt. Wat betreft de onderwerpen waar over geklaagd wordt, daar wordt erg veel intern over gediscussierd, maar dit is enkel onder de vrijwilligers, wij hebben in principe exact dezelfde info als jullie, en hebben soort gelijke zorgen.

Uiteindelijk, ik heb echter wel vertrouwen in de developers, het zou alleen wel ietsje soepeler kunnen lopen.

Tja dat is ook de reden dat de mensen op dit moment allemaal zo negatief zijn. vorige talking tarkov werd er gezegd dat ze deze keer 80% technische dingen gingen doen en ongeveer 20% visuele dingen gingen doen. ik ziet ook in deze patch daar niet veel van terug.

er wordt veel beloofd maar uiteindelijk zien we daar weinig van. Ik snap dat jullie daar ook niks aan kunnen doen, uiteindelijk hadden ze beter kunnen zeggen dat ze gewoon nog niet weten hoe ze het moeten fixen en dat het waarschijnlijk nog een hele tijd gaat duren voordat ze echt goed gaat worden.

Anyway ik zie wel wat er gaat gebeuren.

• 2 weeks later...
iGoodLifeNL
On 7/15/2018 at 2:54 PM, KugelFanger said:

Tja dat is ook de reden dat de mensen op dit moment allemaal zo negatief zijn. vorige talking tarkov werd er gezegd dat ze deze keer 80% technische dingen gingen doen en ongeveer 20% visuele dingen gingen doen. ik ziet ook in deze patch daar niet veel van terug.

er wordt veel beloofd maar uiteindelijk zien we daar weinig van. Ik snap dat jullie daar ook niks aan kunnen doen, uiteindelijk hadden ze beter kunnen zeggen dat ze gewoon nog niet weten hoe ze het moeten fixen en dat het waarschijnlijk nog een hele tijd gaat duren voordat ze echt goed gaat worden.

Anyway ik zie wel wat er gaat gebeuren.

Aankomende patch word wel 100% technische aspecten. 

KugelFanger
2 hours ago, iGoodLifeNL said:

ze hebben al te vaak gezegd dat iets echt gingen fixen (en het is nog steeds niet gebeud) er staan ook altijd vage dingen in de patchnotes over hoe ze freezes fixen, lag fixen. Tot op heden is er nog bijna niks gebeurd. Dus maar weer hopen dat de volgende patch uit eindelijk wat doet (ik weet bijna zeker van niet)

KugelFanger
2 hours ago, iGoodLifeNL said:

btw nog een vraagje waar heb je dat gelezen, ik heb dat waarschijnlijk gemist :P

DutchF1nest050

Die freezes zijn erg vervelend als ze dat nou eens fixen zijn ze een heel eind op weg. Goed om te zien dat de developers van cheats keihard aangepakt worden sinds 0.9   Die strijd hebben ze in ieder geval voor nu gewonnen wat tarkov wel ten goede komt. 

iGoodLifeNL
On 7/28/2018 at 7:19 PM, KugelFanger said:

btw nog een vraagje waar heb je dat gelezen, ik heb dat waarschijnlijk gemist :P

Dit heb ik rechtstreeks van de dev's

KugelFanger
20 hours ago, iGoodLifeNL said:

Dit heb ik rechtstreeks van de dev's

mischien moeten ze dat posten i.p.v. alleen aan de emisars vertellen (en mods). Misschien handig??