Jump to content
RooZvonBooZ

New Danish Emmisary

Recommended Posts

RooZvonBooZ

Hej alle sammen:

Jeg er den nye "udsending", eller talsperson, for det danske EFT fællesskab.

Vil bare lige sige, at hvis i har nogle spørgsmål eller er i tvivl om noget vedr. spillet, så er i mere end velkomne til at spørge mig, og jeg vil forsøge at svare så hurtigt og præcist som muligt.

Da jeg ikke streamer eller har en masse følgere på Twitter, er der nok ikke nogen der kender mig, men det kommer i forhåbentlig til, i takt med at det danske EFT fællesskab vokser sammen med spillet.

Jeg vil også forsøge at oversætte nogle af de vigtigste nyheder, for dem der har svært ved engelsk og ellers gøre hvad jeg kan for at alle skal få mest muligt ud af vores lille del på forummet her.

Ser frem til at snakke med jer!

Held og lykke, Tarkovianere. xD

- RooZ von BooZ

2018-06-16[09-13]_-349.1, -60.6, 520.9_0.0, 0.5, 0.0, 0.9 (0).png

Edited by RooZvonBooZ

Shortgunner

Hej Rooz!

Kæmpe tillykke med at være blevet udvalgt som talsmand for det danske EFT community her på forummet :-) Jeg vil nok selv mest følge med på reddit og twitter som hidtil, men håber da jeg render ind i dig et af stederne.

Har du en twitter account vi kan følge dig på? 

Rigtig god fornøjelse med det, jeg er sikker på det nok skal blive spændende. Vi ses i spillet! 

/woofdog 

• Thanks 1

RooZvonBooZ

Hey mange tak @Shortgunner :)

Lige nu har jeg en twitter profil, som jeg ikke har været super aktiv på... endnu!

https://twitter.com/roozvonbooz

Og en reddit profil, som jeg lige har oprettet for 2 minutter siden, så jeg skal lige lære at navigere rundt på den side. xD

Jeg har stadig en del, der skal læres omkring det at være talsmand, så hvis du eller andre har noget i synes jeg gør forkert, så sig endelig til!

Og ja, lige nu er det en ordentlig mundfuld men sådan er det jo i starten med alt. lol

• Thanks 1

Shortgunner

Hej igen 

Super fint. 

Er sikker på du ikke kan gøre så meget forkert :-) Ser frem til at se dig mere på Reddit og Twitter!