Jump to content
RooZvonBooZ

0.10 patch - Under udarbejdelse

Recommended Posts

RooZvonBooZ

Escapers!

Først og fremmest vil vi takke jer alle for at vise jeres kærlighed til EFT! Selvom der stadig er meget, der skal rettes, får vi stadig nye spillere ind, nye reaktioner, nye følelser. Det går alt for hurtigt! Vi er nervøse ved dette. :)

Lige nu arbejder vi aktivt på den tekniske 0.10 patch, som indholder rettelser, rettelser og rettelser. Også optimeringer og nogle flere rettelser. Der vil være nogle nye funktioner, men prioriteten er sat til generel retning af fejl. Vi planlægger, at det bliver i slutningen af August.

Så vi vil kort fortælle, hvad vi laver lige nu:

• Netværksrettelser (interpolation, skud ramt detektion, ingen skade fejl, spawn lag, faldende latens, dør synkronisering, lig & genstands synkroniserings-forbedringer, skudkadence i forhold til FPS rettelse og optimeringer)
  • Lagerbeholdning(inventory) bliver omarbejdet med hensyn til kode (retter lagerbeholdnings funktioner, der stopper, en masse fejl relateret til lagerstyring, genladnings funktioner osv.)
  • Frys og lag rettelser (spawn frys, græs regenerations rettelser, frys relateret til undtagelsesfejl og optimeringer)
  • Ydeligere anti-cheat forbedringer (næste trin af opdagelse, forbedring af stabilitet)
  • AI rettelser og forbedringer (hørelse rettelser, position erhvervelses rettelser, initialiserings fejl, "brækket" hænder fejl, scav boss forbedringer)
  • Crash rettelser (crashes relateret til undtagelser i Unity koden)
  • Statistik omarbejdelse og rettelser (stats efter endt raid rettelser)
  • Total control binding omarbejdelse - du vil kunne ændre på alt
  • Rettelser i evner (og tilføjelse af nogen nye)
  • Anderledes visuelle & lyd rettelser (udstyr, der går igennem hinanden f.eks.)
  • Skarpt lys/Blænding vil blive fjernet fra alle optiske sigter
  • Andre rettelser (ja, mange af dem)

Vi er også igang med at lave Ragfair, og der vil højest sandsynligt være en første udgave af den i 0.10. Sha k barygam, a potom po babam!

Også animering af en masse genstande, der kan konsumeres MEN! Det er stor ny funktion og vi har lovet, at vi laver megafix patch'en. Så vi arbejder på det, men vi er ikke sikre på, at det kommer med i 0.10. Desuden kommer der også sæsonbaseret bedømmelse(rating), på hjemmesiden for at se hvem, der er den bedste.

Så, minimalt med nyt indhold i denne patch, maksimalt med rettelser for at få dig til at føle dig bedre tilpas i spillet. For at gøre spillet EVNE baseret, ikke desync-lag-fejl-altandet baseret. REN KVALITET. Bliver det eventuelt.

Masser af kærlighed til jer allesammen. Også til dig, lille fyr, der hader spillet og siger til andre at de skal stoppe med at have det sjovt.

Peace!

PS.

• Der er en høj chance for at Mosin kommer med i patch'en.
  • Ragfair er et loppemarked.

Engelsk udgave af noterne:

https://forum.escapefromtarkov.com/topic/78260-010-patch-wip/?tab=comments#comment-1206902

Edited by RooZvonBooZ

SommerTheViking

Jeg har længe ventet på en dansk emmisary ^^ 
Der kommer ikke en wipe vel?

• Upvote 1

RooZvonBooZ

@SommerTheViking Det ved jeg ikke, men jeg tvivler på det. Som regel "wiper" de kun når der kommer en masse nyt indhold.

Jeg skal selvfølgelig nok opdatere alle herinde ligeså snart jeg ved det, men vi har ikke hørt noget omkring en wipe endnu. :)

Herunder er et lille lækket "sneak-peak" af den nye mulighed for at ændre "control-bindings"

leaked sneakpeak 1.png

Edited by RooZvonBooZ

SommerTheViking
On 8/14/2018 at 11:05 AM, RooZvonBooZ said:

• Lagerbeholdning(inventory) bliver omarbejdet med hensyn til kode (retter lagerbeholdnings funktioner, der stopper, en masse fejl relateret til lagerstyring, genladnings funktioner osv.)

Jeg blev nysgerrig på om det muligvis bliver en nødvendighed på grund af dette punkt.

Det plejer jo at være meget rart at vide hvornår man IKKE skal spare på sit loadout :D

RooZvonBooZ

@SommerTheViking Kan godt føle dig her, der er ikke noget mere skønt end når man tager en rygsæk man ikke kan se noget i, eller en vest der tilsyneladende ikke er helt tom. xD

Men som sagt så tror jeg ikke der er grund til bekymring... Endnu. 9_9

RooZvonBooZ

"Det ser ud til at "Ragfair"(loppemarkedet) ikke når at komme med i 0.10, men det vil komme kort tid efter."

- Nikita

RooZvonBooZ

Nogle flere #Nikileaks om 0.10 patchen:

I forhold til spørgsmålet om den nuværende manglende brugbarhed af ergonomi:

"Det kommer med i 0.10 - mere brugbare ergonomiske effekter."

Da han bliver spurgt om det nuværende tilbehør til våben, også vil blive bedre balanceret:

"Meget sandsynligt."