Jump to content
Luxxx_Maximus

Ko je emisar - Luxxx Maximus

Recommended Posts

Luxxx_Maximus

Poštovani ljubitelji Tarkova,

Moje ime je Luka, poznat kao Luxxx_Maximus, imam 36 godina, živim u Beogradu, Srbija. Po struci sam sistem inženjer. Poslednjih godinu i po dana, bavim se "strimingom" na Twitch platformi, a po malo, izbacim po neki video na svom, istoimenom Youtube kanalu.

U svet tarkova sam ušao u prvom mesecu 2018. godine, i od tada ne igram/strimujem ni jednu drugu igru. Posle, preko 15 godina iskustva, u onlajn igrama, našao sam se zadivljenim pred projektom "Escape from Tarkov". U osmom mesecu 2018. godine, zabran od strane kompanije "Battlestate Games" da budem "emissary", što znači u slobodom prevodu - predstavnik, ove igre za zemlju Srbiju.

Šta to znači?!

Moj zadatak je da približim sam projekat, igru, ljudima sa naših prostora i da pružim sve informacije sa foruma i drugih vida oglašavanja, na jeziku koji svi razumemo. Takođe, zadužen sam da budem posrednik između igračke populacije/zajednice i razvojnog tima koji radi na igri.

Uz pomoć, divnih ljudi i izuzetnih ljubitelja igre "Escape from Tarkov", sa prostora biše Jugoslavije, napravili smo oficijalni "Discord" kanal, pod imenom "EFT BALKAN", na koji se možete slobodno priključiti na ovom linku: https://discord.gg/9MnrVWD

Kanal je namenjen, pre svega, za druženje, upoznavanje i za igru, a s vremena na vreme, sprovodićemo razne ankete vezane za sam projekat igre i njeno što bolje razvijanje u svrsi što boljeg završnog produkta za naše uživanje i zabavu.