Jump to content
Sign in to follow this  
Vaeriah

Nederlandse Community Discord?

Recommended Posts

Vaeriah

Heyo,

Aangezien heel veel communities van de andere talen een dedicated Discord hebben (gehost door de Emissaries/Moderators)
vanuit mij de vraag of jullie hier ook behoefte aan hebben, als er simpel weg geen behoefte aan is, of niet genoeg behoefte is dat ook helemaal prima.

dus laat een reactie achter of je dit zou willen of niet, en wat je van de discord zou verwachten mocht er genoeg vraag naar zijn :D.
Denk aan: Teamleden zoeken, Game updates en actueel nieuws, Support channels waar we je misschien kunnen helpen met technische problemen, en eventueel traden

Edited by Vaeriah

Dutchshotkiller

ik heb behoefte dat er emmisar dat kan gaan regelen,
ik ben bang dat er veel misbruik kan maken, Heb liever iemand volwassene die keurig alles netjes zet.

Als het mogelijk is, zou heel fijn vinden.

_Dex-

Bij DEF zijn alleen maar volwassene...

https://discord.gg/CWQddSx
Ondertussen bijna 60 leden (meeste wachten nu op de wipe dus ATM iets rustiger.)

Edited by Dexinky

Vaeriah

Ik zal na de komst van 0.12 even kijken of er dan nog meer vraag naar zou zijn, mocht dat zo zijn dan maak ik er eentje.

Fatekk

Ik zou DutchEliteForces zeker niet gaan joinen. Hele slechte ervaringen en ze zijn zeker niet bereid om je te gaan helpen (althans de meeste). Ze zijn heel erg hebberig voor loot en krijgen pijn in hun hart als jij wel iets leuks krijgt. Het is niks anders dan elkaar misgunnen.

• Thanks 1

mierenmepper
5 hours ago, Fatekk said:

Ik zou DutchEliteForces zeker niet gaan joinen. Hele slechte ervaringen en ze zijn zeker niet bereid om je te gaan helpen (althans de meeste). Ze zijn heel erg hebberig voor loot en krijgen pijn in hun hart als jij wel iets leuks krijgt. Het is niks anders dan elkaar misgunnen.

vrij jammer, juist iedereen op de discord is blij dat je weg bent. verzekerde poo die nooit terug komt als jij overleefd, dogtags die je wegpakt terwijl het iemand anders ze kill is.

Beetje pot verwijt de ketel, speel in een groep of ga de game solo spelen. In jou geval is deze game beter af als single player :)

• Hot 1

Pu-Chi-Mao
23 hours ago, Fatekk said:

Mijn ervaring met Fatekk; 

- Gast ligt als eerste op elke body (en weg loot...)

- Neemt geen tijd om voor andere quests te completen en gaat zijn eigen gang

- Wapens niet terugkomen van verzekering als hij ze "verstopt" 

- Wanneer je hem hierop aanspreekt je een grote bek krijgt.

Fatekk zal niet gemist worden in onze community

DutchF1nest050

250+ leden !!!! 🙂  allen van harte welkom elke dag +/-  50 mensen online  twijfel niet en join de meest ervaren tarkovians !!! 

Edited by DutchF1nest050
  • Like 1

leonard1102
On 1/21/2020 at 11:40 AM, DutchF1nest050 said:

250+ leden !!!! 🙂  allen van harte welkom elke dag +/-  50 mensen online  twijfel niet en join de meest ervaren tarkovians !!! 

ik word geband omdat kik geen tijd had om actief te zijn, why

Pu-Chi-Mao
On 2/23/2020 at 11:35 PM, leonard1102 said:

ik word geband omdat kik geen tijd had om actief te zijn, why

We hebben doen besluiten leonard1102 te verbannen uit onze server, vanwege het actief opzoek zijn naar cheats (chatlogs beschikbaar)

• Upvote 1

339740
On 3/10/2020 at 9:04 PM, Pu-Chi-Mao said:

We hebben doen besluiten leonard1102 te verbannen uit onze server, vanwege het actief opzoek zijn naar cheats (chatlogs beschikbaar)

Je ban ne mens omdat die iets vraagt. Die speelt sinds tarkov bestaat. Vragen kan geen kwaad, je hebt harde bewijs nodig
ik wacht op unban aub. Dit is belachelijk